úterý 8. února 2011

Huge foggy abyss

Čekala jsem, že to jednou přijde...Ne, dobře, nečekala, jenom jsem se tak už dříve cítila a včera to přišlo tak nějak ve větší síle. Hmm, nemá cenu to popisovat, zde je ukázka toho, jak jsem se cítila:



Vždyzky jsem věděla, kam chci jít na vysokou, přede mnou nebyly žádné otazníky, a až donedávna jsem dokonce věděla, kde chci pracovat. Teď nevím téměř nic, kromě toho, že MUSÍM dokončit bakalářku :-D
Dokonce i sen o brigádě v green.line coffee se rozplynul. Nechce se mi studovat, nechce se mi jít do práce, vzhledem k tomu, že by ji stejně bylo dosti obtížné sehnat.
Na druhou stranu mám před sebou nespočet možností, můžu vlastně dělat co chci. Ale opravdu, je to trochu zvláštní pocit.

Díky Bohu za Jeho cesty.

"Mé úmysly nejsou úmysly vaše a vaše cesty nejsou cesty moje, je výrok Hospodinův. Jako jsou nebesa vyšší než země, tak převyšují cesty mé cesty vaše a úmysly mé úmysly vaše." (Izajáš 55:8-9)

Tak mi nezbývá než důvěřovat Bohu a dělat to nejlepší co můžu, jen to, co je v mých silách. Bůh už se postará o ten zbytek.

Žádné komentáře: