sobota 26. března 2011

Báseň

Nedávno jsem měla takové období (pokud ho nemám do teď), kdy jsem se moc nesmála. Jednoho dne  jsem se však venku procházela a něco mě strašně pobavilo...najednou mi svět připadal takový krásnější. V ten okamžik jakoby mi Bůh říkal: "I just wannna put a smile upon your face." To mě tolik inspirovalo, že jsem na to napsala básničku. Věřím, že to přelouská i ten, kdo anglicky neumí bravurně, neboť je to velmi jednoduché. :)

I just wanna put a smile upon your face

I don´t want to see you cry
nor to see you frown
You don´t have to wonder why
and feel alone and down

I created you in my image
you´re a jewel in my hand
on my palms I have your name
I´m the one who understands

I just want to see you happy
I want to see you smile
Just cast all your cares upon me
and rest in my arms for a while

I´ll send you people, even angels
to bring you a good word
so you can see from every angle
my beauty all around the world.

2 komentáře:

Elena řekl(a)...

Je to tak báječné se smát nedávno jsem prožila smých z ducha svatého a to je něco co tě opravdu naplní. Smích kůvli něčemu tě za nějakou dobu přejde.... Skvělá básnička Zuzi si talent měla by jsi vydat nějakou knížečku:-)

Zuzka řekl(a)...

Děkuji :)

Ano, ano, radost z Hospodina je naší silou :-) Je třeba více radosti z Ducha.