čtvrtek 10. března 2011

Snadné zapomenout?

Kolem Ježíše Krista se točí celá Bible, ve skutečnosti celý vesmír.  On je počátek i konec, v něm jsem došli  spasení, všechno je stvořeno skrze něho a pro něho. (Koloským 1:15-20). Jak úžasné!!
Ale jak je někdy lehké zapomenout na to všechno a začít si vymýšlet vlastní pravidla. Pro člověka je někdy poselství o kříži bláznovstvím, tak jednoduché až je to neuvěřitelné (1.Kor. 1:23). Pojďme se zaměřit na tu JEDINOU CESTU: Ježíše Krista


Ježíš mu odpověděl: "Já jsem ta cesta, prvada i život. Nikdo nepřichází k Otci než skrze mne." (Jan 14:6)

Ale cokoliv mi bylo ziskem, to jsem pro Krista odepsal jako ztrátu. A vůbec všecko pokládám za ztrátu, neboť to, že jsem poznal Ježíše, svého Pána, je mi nade všecko. Pro něho jsem všecko ostatní odepsal a pokládám to za nic, abych získal Krista a nalezen byl v něm nikoli s vlastní spravedlností, která je ze zákona, ale s tou, která je z víry v Krista - spravedlností z Boha založenou na víře, abych poznal jej a moc jeho vzkříšení i účast na jeho utrpení. (Filipským 3:7-10)

Vždyť nezvěstujeme sami sebe, nýbrž Krista Ježíše jako Pána... (2. Kor. 4:5)

Pamatuj na Ježíše Krista vzkříšeného z mrtvých, původem z rodu Davidova; to je moje evangelium. (2.Tim. 2:8)

Divím se, že se od toho, který vás povolal milostí Kristovou, tak rychle odvracíte k jinému evangeliu. Jiné evangelium ovšem není; jsou jen někteří lidé, kteří vás zneklidňují a chtějí evangelium Kristovo obrátit v pravý opak. Ale i kdybychom my nebo sám anděl z nebe přišel hlásat jiné evangelium než to, které jsme vám zvěstovali, budiž proklet! (Galatským 1:6-8)

1. kapitola listu Efezským

V něm máme vykoupení a odpuštění hříchů: On je obraz Boha neviditelného, prvorozený všeho stvoření, neboť v něm bylo stvořeno všechno na nebi i na zemi - svět viditelný i neviditelný; jak nebeské trůny, tak i panstva, vlády a mocnosti - a všechno je stvořeno skrze něho a pro něho. (Koloským 1:14-16 a dále)

Chci, abyste povzbuzeni v srdci a spojeni láskou hluboce pochopili a plně poznali Boží tajemství, jímž je Kristus; v něm jsou skryty všechny poklady moudrosti a poznání. (Kol. 2:2-3)

Žijte v Kristu Ježíši, když jste ho přijali jako Pána. V něm zapusťte kořeny, na něm postavte základy... (Kol. 2:6-7)

Nikdo totiž nemůže položit jiný základ než ten, který už je položen, a to je Ježíš Kristus. (1.Kor. 3:11)

...my kážeme Krista ukřižovaného. (1. Kor. 1:23)

Rozhodl jsem se totiž, že mezi vámi nebudu znát nic než Ježíše Krista, a to Krista ukřižovaného. (1. Kor. 2:2)

Já však se zanic nechci chlubit ničím, leč křížem našeho Pána Ježíše Krista...(Galatským 6:14)

On, odlesk Boží slávy a výraz Boží podstaty, nese všecko svým mocným slovem. (Židům 1:3 a dále)

...vytrvejmě v běhu, jak je nám uloženo, s pohledem upřeným na Ježíše, který vede naši víru od počátku až do cíle. (Žid. 12:2)

A jsme v tom pravém Bohu, protože jsme v jeho Synu Ježíši Kristu. On je ten pravý Bůh a věčný život. (1.Jan 5:20)

A to je jeho přikázání: věřit jménu jeho Syna Ježíše Krista a navzájem se milovat, jak nám přikázal (1.Jan 3:23)

1 komentář:

Cheri řekl(a)...

This is beautiful video!